[Cronica de film] Money Monster

Si-am fost sa vedem un film care ii aduce la un loc pe Julia Roberts si George Clooney.
wow!

Money Monster spune povestea unui prezentator tv, Lee Gates (Clooney), care este in acelasi timp si un fin cunoscator al economiei sau, mai exact, al investitiilor de pe Wall Street. Alaturi de producatoarea sa, Patty Fenn (Julia Roberts), Lee realizeaza o emisiune tv cel putin dubioasa. Te-ai astepta sa fie o emisiune tipica pe teme economice, cu limbaj rigid, multe grafice si lipsit de actiune, dar de fapt emisiunea este croita pe tiparul prezentatorului, este efervescenta, aroganta…nebunie totala.

money monster

Lucrurile se desfasurau cat de poate de normal, pana cand, intr-o zi, in platoul emisiunii reuseste sa se infiltreze  unul din fanii lui Lee. Din nefericire pentru Lee, nu este un fan tocmai bucuros. Kyle, pentru ca mai tarziu o sa aflam ca acesta este numele sau, ascultase mult prea atent informatii date de Lee si le urmase mot-a-mot, astfel ca a reusit sa piarda o suma importanta de bani.
Emisiunea, si-asa foarte dimanica pentru genul ei, devine acum un reality show. Kyle il ia ostatic pe Lee si pe intreaga echipa de filmare si ameninta ca va detona bomba pe care tocmai ce o prinsese de prezentator printr-o vesta.
Care sunt cerintele lui Kyle si cum decurge mai departe actiunea, evident, nu veti afla de la mine.

Eu va mai spun doar atat: filmul asta m-a facut sa imi placa si mai mult de Clooney! Ca actor!
Cu totii stim ca rolurile de funny-goofy-charming guy ii ies de exceptie, dar acum ne arata ca poate foarte bine sa duca si un rol cu greutate, sa fie serios, inteligent si uman. Era atat de diferit de actorul pe care il stiam ca uneori chiar aveam dubii ca el este pe ecran, apoi dadea o duma in stilul lui caracteristic si ma linisteam „uite-l ma! El e!”.

money monster

Si va mai spun si ca mi-a placut mult de tot filmul asta!
Ma asteptam sa ies la fel de debusolata ca dupa The Big Short, dar de data asta chiar am reusit sa inteleg schema! Multumesc! M-am felicitat si singura!
Mi-a placut filmul nu numai pentru ca prezinta o poveste interesanta si, as zice, chiar reala, mi-a placut si pentru modul in care prezinta acea poveste! Suspansul nu iti da nicio secunda de respiro, traiesti la maxim fiecare momentel, te rogi sa nu ridice nebunu’ degetul de pe declansatorul bombei, te infurii si parca te-ai apuca si tu sa faci dreptate si tot asa! Pe langa momentele dramatice sunt presarate si momente amuzante, e chiar interesant cum te trece filmul asta de la plans la ras si invers.

O sa ma opresc aici, dar ati inteles ideea, e musai sa mergeti sa vedeti filmul Money Monster, care intra din 3 iunie in cinematografe si este distribuit de InterComFilm.

money monster

Lasă un răspuns