După 20 de ediții de Social Media Summit în București și în țară, Biz a organizat prima ediție a Biz Social Media Awards. Gala de premiere a recunoscut și a celebrat performanța și creativitatea brandurilor și profesioniștilor din social media.
Premiile de excelență al Galei Biz Social Media Awards pentru cele mai bune campanii din social media, cei mai creativi creatori de conținut și cei mai performanți jucători din industrie, au fost acordate după cum urmează:
Premiu de excelență pentru abordarea complexă de tip 360 de grade, care îmbină conținutul propriu cu cel realizat de comunitate s-a acordat brandului SAMSUNG.
Premiu de excelență pentru două ediții de anvergură Next Big Vlogger și pentry susținerea noiii generații de conținut online s-a acordat brandului COCA-COLA.
Premiu de excelență pentru combinația ideală de new media cu marketingul tradițional, realizând povești unitare declinate specific fiecărui canal în parte s-a acordat brandului VODAFONE.
Premiu de excelență pentru inovație în comunicarea de social video content s-a acordat brandului KFC pentru lansarea KFC Social Entertainment Channel.
Premiu de excelență pentru folosirea social media în folosul binelui comun și pentru performanțele înregistrate la competiția internațională Solar Decathlon din Dubai s-a acordat echipei EFdeN.
Premiu de excelență pentru real time marketing și creativitate fără limite, pentru conținut care se viralizează rapid în social media se acordă brandului NETFLIX.
Premiu de excelență pentru curaj, asumare și reacții în timp real care transcend limitele rigide ale diplomației s-a acordat echipei de comunicare a AMBASADEI SUEDIEI DIN BUCUREȘTI
Premiu de excelență pentru susținerea și implicarea în organizarea primei conferinței dedicate Instagram-ului din România s-a acordat companiei Maresi Romania.
Premiu de excelență pentru curajul de a apela la user generated content pentru crearea unei campanii de promovare a noii linii de produse inovatoare s-a acordat companiei CAROLI
Premiu de excelență pentru cele mai curajoase și spectaculoase lansări, cu buzz puternic în rețelele sociale s-a acordat brandului CALIF.
Premiu de excelență pentru creativitate în comunicarea de brand online s-a acordat lui ALEX COTEȚ.
Premiu de excelență pentru creativitate în crearea de video content pentru unul dintre cei mai cei mai urmăriți și apreciați vloggeri români, cu o creștere de peste 190% a numărului de abonați în intervalul ianuarie – decembrie 2018 s-a acordat lui ANDREI ȘELARU (SELLY).
Premiu de excelență pentru construirea uneia dintre cele mai active și dinamice comunități de Facebook în rândul brandurilor de pe piața din România prezente în social media, cu peste 2 milioane de fani și campanii inedite de comunicare s-a acordat brandului LIDL.
La trei ani de la publicarea în premieră a listelor cu cele mai relevante nume din blogosfera românească și la mai bine de zece ani de când scrie despre online-ul românesc, Biz a lansat, tot în cadrul Galei Biz Social Media Awards, a treia ediție Digital Report. Proiectul reunește informații despre cele mai importante agenții de digital din România, tendințe și evoluții ale pieței de digital, liste cu cele mai relevante nume din blogosfera românească, clasificate în funcție de domeniile pe care le acoperă, top cei mai urmăriți vloggeri, top conturi de Instagram, precum și top bloggeri cu care au colaborat agențiile.