[Cronica de film] Jack Reacher: Never Go Back

Si-am fost ieri si am vazut noul film Jack Reacher: Never Go Back.
Daca in 2012 Reacher pornea intr-o cursa contracronometru pentru aflarea adevarului, ghiciti ce face in 2016? Yup, alearga din nou 🙂

De aceasta data, Jack Reacher (Tom Cruise), ca orice cadru militar care s-a retras si apare in filme, nu poate dom’le sa stea degeaba. Asa ca in timp ce rezolva un caz interesant, fostul maior Reacher se imprieteneste via telefon cu Major Turner, varianta sa feminina si better looking care lucra fix din acelasi birou in care activase Reacher atatia ani si in care lasase atatea denivelari in mobilier.

Cand a rezolvat baiatul nostru cu cazul interesant (daca nu v-ati prins, ii tot zic asa pentru ca de fapt n-am inteles despre ce era vorba. Era prea la inceputul filmului si pop corn-ul era mult), a facut autostopul si a ajuns in Washington unde avea planuri sa o scoata pe Susan Turner (Cobie Smulders) la cina. Si intra Reacher gratios si zamberet in fostul sau birou si in loc de o tipa misto da de un barbat, care barbat ii tinea locul lui Turner care fusese arestata.

Si de aici dai si alearga si te bate, bai Reacher, pana scapi de acuzatiile aduse tie, de tinta pusa pe Turner si pana rezolvi marele caz de coruptie, conspiratie si trafic. Si afla si daca Samantha e sau nu fiica ta.

jack-reacher-never-go-back-

Daca tot ati citit pana aici, o sa imi fac curaj si o sa va spun ca mie nu-mi place Tom Cruise, asa ca m-am dus usor sceptica la acest film. Si cred ca pentru acest scepticism am primit si o mare pedeapsa, si cand zic mare, apoi e chiar mare! Am vazut filmul la IMAX, deci practic eu eram cat un fir de barba pe fatza lui Cruise…si asta a fost cam scary!

Daca nu insistati sa vedeti filmul la IMAX, eu chiar va recomand Jack Reacher: Never Go Back. Pentru ca e bine construit si desi are legatura cu primul film, nu o sa fiti afectati daca nu ati vazut prima parte a seriei. Pentru ca e plin de suspans si are si doze de mister. Personajele sunt chiar misto si actorii le interpreteaza super. Pentru ca poate va era dor de Robin Scherbatsky sau doar vreti sa o vedeti pe Cobie Smulders intr-o postura total diferita de cea cu care ne-a obisnuit in serialul How I Met Your Mother.

Jack Reacher: Never Go Back

Pentru toate astea si pentru alte cateva motive va recomand sa mergeti sa vedeti filmul Jack Reacher: Never Go Back.
Va sfatuiesc, insa, sa nu mergeti cu foarte mari pretentii pentru ca este totusi un film cu Tom Cruise 🙂